fredag 1 januari 2010

jaha

så va 2009 till ända kan väl summera det så här skitår eller några inlägg här o var va helt okej men ett jobbigt år de kan man inte sticka under stolen med..
de som va helt underbart positivt är min barnbarn
som kom till världen i september är de några som kan få mig o le är silas o min son kennie helt underbara killar,
ja sen va de ju flytten då men herregud man kan ju inte påstå att en flytt är rolig jissses de är ju bara jobb jobb.

men nu ser jag fram mot ett kanon år 2010 de kan inte bli sämre iallafall,,utan ja i dag börjar ju mitt avmagrande helvete men som alltid går första dagen jättebra o sen blir de värre o värre heheh ja ja jaja jag vet jag är negativ hela jag i dag men de går över när jag vunnit miljonen,blivit direktör med fallskärmasavtal,hemhjälp osv alltså i morrn eller aldrig vad vet man,,,

i år ska jag umgås med familjen allt jag kan för dottern ska ju snart flytta 1 miljon mil härifrån så då blir de kort via dator o hur jävla kul är de då,,,,,,,så då kommer miljonen till pass,,,synd att dom inte bara ska flytta till månsan då hade jag kunna hälsa på hehehhe,nej men är jätte glad för henne och hennes familj skull herrgud måste vara hur spännande som helst.....

nej nu är de snart en ny dag och då lovar jag skriva mera positiva saker puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar