torsdag 28 januari 2010



hur gör djur är de nån som vet,fem myror är fler än fyra elefanter,,,,haha nä jag har inte blivit tokigare men kom på mig själv med o sitta o tänka tillbaka på när alla mina döttrar va mindre haha ja alla var och är dom helt egna personer,karaktärer ja de är dom nu med ganska konstigt ja menar dom har ju samma mamma o pappa men ändå så olika helt sjukt men otroligt härligt,haha nje nje för böveln märta jag är inte gammal jag bara tar mig en funderare för o slippa städa de ni de va faktiskt vår familj som kom på de,varför ja inte va de för att vi är lata ALDRIG .
men nu så är de flytt o flytt o packa yes mot nya horisonter o livsöde,,ja här bär de av långt iallafall totalt 500 meter från där jag bor nu så de gäller o planera väl

tja nej ska fylla ännu en kartong till,,,, hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar