söndag 3 januari 2010

första dagen på resten av mitt liv

först D självklart ska vi grilla mycket i sommar,de är ju liksom sista sommarn vi har chans till det,sommarndärefter bor ju ni i den storrrrra staden nevyorks heheh..

ja nu så ska de bli hårdhanskarna,har haft separationsånges efter min soffa för nu måste jag släppa den men vi har en dejt varje gång de är cis maimi,new york,o alla de andra så jag ska ringa till tv o be dom sända alla avsnitt i repris,sänd utav helvete för då kan jag o min soffa dejter hela tiden heheh.
men som sagt nu kommer jag att köra lite dagbok o lite blogg,minst en sak per dag ska jag ändra o de som är på listan är
1,gå ner i vikt suck
2,få ett större umgänge
3,flytta
4,träffa en rik karl för visst finns dom...
5,leva varje dag som de vore den sista alltså,,, CARPE DIEM
6 förlåta dom som gjorte mitt liv till ett helvete NOT varför skulle jag.
7,se positivt på alla miljoner motgångar jag har varje dag..
8.ja de va väl de hela

ja visst va de en bra lista nu är de bara o fixa de liksom bara o kryssa för varje gång man gjort en grej,,,,,

idag har jag tagit en sista sitt i soffan HELA DAGEN hahah så nu är gunilla utvilad o sen funderar man på varför man inte sover om nätterna ojojojoj..
jo min gullegris silas va här i dag oo han e ju för söt..






några bilder av herrn i fråga ja va säger man...
nej nu ska jag yoga eller nått ja mentalt förbereda mig inför morgondagen
ha de gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar