torsdag 14 januari 2010

näää

jamen jag måste bara in igen o påpeka att jag faktiskt har kommit på en o annan sak.
jojomensan de har jag,,,
sen jag flyttat hit har jag inte kunnat sova mer än 2 timmar per dygn o i längden blir de jobbigt dels funderar man på varför o sen som alla förstår så blir man ju helt slut,,,men i dag fick jag besked att jag fått lägenhet på dalhem genast började hjärnan och jag har en sån arbeta då skulle jag göra så o si o ditt o datt och då slog de mig jag är sömnlös för jag är uttråkad,när jag bodde i sura så fanns de ju alltid något att göra visst jag hade ont då med men de få gånger man inget gjorde va ju för att man hade mer ont än vanligt o då vila man se na va man ju igång igen,,,jag hoppas de är så för de här är fan inte kul.
jamen va kan man gära kl 3 på natten börja dammsuga,tvätta fönster,tvätta kläder NEJ ALLA SOVER JU utom jag hehehehhe och ta en promenad är helt borta jag är för mörkrädd därav även utebliven kariärr inom brottets bana jag vågar mig inte ut,,,,
s¨å¨de viset är de ju bra.
nu flyttar vi i mars så nu kanske man kan sova genom att jag ska ju börja packa snart och rensa ur reält många vändor till återvinningen kommer de att bli,,,
men hoppas nu att tiden går otroligt fort så vi kommer dit o får ordning för jag har min älskade husvagn sätter ut bilder lite senare och den gör jag mig aldrig av med aldrig...den betyder någon så fruktansvärt mycket för mig så nej aldrig,så jag kommer att pendla men de är helt okej faktiskt,,,,,,,,,,,, nej nu ska kärringen försöka sova så får vi se..

oj de här med bantning de är konstig de där,jag går ner i affärn för o handla mat och blir alltså tvingad av personalen att köpa kaffebröd jag får inte gå ur affären utan minst 1 munk var,,har de hänt er oxååååå,så ja jag vet inte hur man tacklar sånt här,,,någon som har en ide
natt o natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar