fredag 22 januari 2010

virrpannan

ja jag är de första att erkänna att jag är en virrpanna men de är så mycket nu med flytt både för mig o dottern så få de o gå ihop men ska blir urskönt när vi är på plats tror med all skerhet vi kommer att trivas....men vilket jobb fram till dess usch,,
ja sen va man till läkarn o han va väl inte riktigt nöjd denna gång,,,för hög blodtryck han trodde de kunnde beror på att jag varit sjuk me hosta o då menar jag hosta sån som aldrig slutar utan förtsätter till man spyr o sen sätter de igång igen jag har bara några ord fy fan säger jag...
känner mig väl lite piggare i dag men man är fasiken inte riktigt funtad i huvet när man inte mår bra hahah man sluddrar o grejar o glömmer o nä fy..
i morrn tar vi tag i dotters förådd giissaaa om hennes pappa o jag är glada suckkkkkk men de mmmåste göras innan flytt brrrrrrrr
ser ni någon på jakobsberg som springer kring o låsats springa vilse är de bara jag heheh måste finnas ett sätt att slippa heheh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar