onsdag 27 januari 2010

nu vet jag



nu vet jag--
många frågar sig varför man igentligen har kommit till jorden ja född då..
jag är den som kan svara helt ärligt på varför jag är förr,,,,JAG ÄR FÖDD TILL ATT VARA FÖRSÖKSKANIN och då säger ni säkert varför o hur vet hon de jojojo
gud testar hur mycket en människa klarar av innan man tar livet av sig och han har utset mig till den testet,,,,.
först en flytt som jag aldrig glömmer rensing,,,,rensning suck sen kom vi hit samma dag fick jag 40gr feber o hosta ja hosta ni vet den man spyr av o den varade i 3 veckor,,,,min son o jag har haft skitsvårt att finna oss till rätta här,sen fick jag åter hosta som nu varat i 3 veckor och återigen så man spyr,,,tillika börjat fötterna svälla,,,me men i förr går börja hostan avta o man pusta ut,,igår morse börja jag tokhosta och hosta sönder ett revben och då kan ni tänka er hur jävla roligt de är o hosta sen fy fan säger jag jo sen har jag en flytt till om 1 månad ja sen kanske de blir lungt hoppas jag,,,,,,
så därför kära folk vet jag varöfr jag är född...

jag har blivit utmanad oxå D kan du höra av dig o tala om vad jag ska göra jag fattar inte riktigt heheheh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar