söndag 10 januari 2010

nya året

jaha nu har jag inte bloggat på ett tag,har inte orkat me,, nya året ja de kom med en stormvind som lärkan carola sjöng om,,,vilket jävla skit år hittintills ja jag bytte ju bil o cirkeln va ju sluten skrev jag ja hur hur mycket dravel kan man skriva då,,ja men vem fan stod ute i 24 gr KYLA o försökte få fart på fanskapet jo JAG och ni som inte vet eller har förstånd om att va inne så är 24 gr jävligt kallt brrrrr ja ja men de är de väl värt när de hoppat igång JA MEN DEN GJORT JU INTE DE den var tvär döööööööd den sa inte en brum utan mer br ....................um o sen pust o ja de va de,,men man e optimist iallafall i 10 min sen låter de::: låt fanskapet, stå skroten nästa, biljävel o en liten spark på dörren o sen åter till de mörka orden i 10 min DEN HOPPADE INTE IGÅNG FÖR DE ISTÄLLET FÖR ATT GÅ IN vem ska ha en spark i ändan igentligen,,,, men ja jag är ju inte född igår så på problement med ett leende på läpparna o bytte bil IGEN mot en ford mondeo ja ja men fan de är bil de med jäkla skön bil o köra o är faktiskt nöjd ooo den STARTAR i 25gr kyla HAR PROVAT lalalalalal lala..
då jag nu tagit reda på trots regeringens åsikter så är jag inte sjukpensionär för att jag e frisk nej då de ska gudarna veta,,dessa bravade med bilen har medfört att jag inte är människa för all värk o jag klagar aldrig över min värk då den ändå inte blir bättre men nu jäklar är de som för gjort helvet en pers o bara tänka på o röra mig brbrbrbrbbr nästan så jag låter brumm brum.....

men de som har varit roligast är att jag fått tillbringa mycket tid med mina barnbarn och de uppskattar jag verkligen ojojo de är en härlig tid de....

sån tid hoppas jag på mera,,lilla omi har lärt sig säga mommo hur stolt blir man inte då då ojoojooj så henne ska jag tvinga mig till mera så de så..
o sen hoppas jag min dotter kryar på sig oxå usch vilken vända de va då,,,hennes bil börja leva sitt eget liv o så blev de en krock och vi kan lämmna det där men usch alla klara sig och de är de allra viktigaste ,,,,
jo bantningen går jävligt bra har bara låtit bli att äta kaffebröd 1 dag denna vecka eller hur va de skulle de va tvärs om för då har jag missat nått,hahhaah de går sakta men framåt
nej natt natt alla glada

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar