onsdag 27 januari 2010

ahhha

ja här är den hostande damen igen,,,,som börjar se lite ljusare på tillvaron,,de som inte dödar en blir man ju starkare av så hulken släng dig i vägen lilla klenis....
jo har de gått någon förbi att snöhelvete har fallit ner i dag igen,,,,jag har börjat ägna lite av min tid o titta på kanal 8 kl 21 må-tor jäkligt intressant serien fungerar så att de som vill flytta utomlands får hjälp med att hitta hus och dom får gå på visningar och även få hjälp med att kolla olika saker i huset,,sen får man även se hur köpet går och de i olika länder,frankrike,spanien,greklan,orlando,ja lite överallt jäkligt spännande o man lär sig en hel del faktiskt så den rekomenderar jag verkligen,,o jag som ska flytta till dalhem har ju en otrolig nytta av den kunskapen,,,
annars har jag tagit de lugnt för att återhämta mig så flytten går som den ska..räknar väl inte med att jag har sådan tur som sist utan de mesta får jag nog flytta själv så de gäller att va frisk......
ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar