måndag 18 januari 2010





visst är de väl lite så man ska tänka i alla läggen blir ju aldrig bättre för man oroar sig,,,,,man måste va positiv eller hur.
min dag har varit helt okej faktiskt fixat o donat lite med de mesta städade faktiskt inte förren kl 21 men va fan gör de INGA hade tydligen tagit ledigt utan att tala om de för mig så ja skulle ju göras,

men jag är ju så fruktasvärt trött runt 5-8 fan jag kan sitta o sova o ja vet ni har ni hosta för fasiken på med skorna o ner på apoteke o köp nya hostmedicinen vilken jäkla mirakelmedicin jag älskar den bara jissseessss,HOSTAR KNAPPT ALLS.

imorrn så blir de mecka bil,handla mat,laga mat,klippa mig välbehövligt kan jag säga,,,allllllra sist och fan de minsta man vill göra betala räkningar fan fan,,,
sen fick jag se att min lilla prinsessa fått vattkoppor de va väntat då hennes pappa precis haft de lilla pluttan.
nej ner i sängen för i morrn blir de frukost med dottern o mommos grabb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar