söndag 3 januari 2010

trööött

hej alla glada idag har jag tagit en välbehövlig vila inga främmande utan bara jag o min son och de behövde vi verkligen bara vi 2 han greja med sitt o jag med mitt,,de har varit 100 sen vi kom hit så man va ganska slut psykiskt.

vad har ni gjort då,,,,hoppas ni oxå tagit de lugnt de är ju bara nyårshelg 1 ggr per år så passa på,,,,
börjar tycka att nu är vintern avklarad så nu kommer solen o värmer men suck ett tag kvar,,,har sökt lägenhet med uteplats så jag hoppas verkligen vi får den så man kan börja pyssla lite igen,,de här med lägenhet är inget för mig o min son ja ja ja visst duger de inte de men nu när man kan välja så trivs vi bättre med uteplats så man kan plantera,sitta ute o grilla o mysa så de är nått jag saknar så håll tummarna för oss,,,,,,
nej nu är de nog dax o sova tror jag så man orkar upp till nya utmanningar i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar