söndag 27 december 2009

julen varar en till påska hahah

eller hur är de med den saken,,ja de känns inte riktigt som jag vill ha alla tomtar upp till påska om jag ska va ärlig 1 tomte har jag alltid uppe o de är min hustomte ja jag har ju ingen karl ju.
men iallafall så fick jag en helt kanon underbar fråga av min dotter D dom vill fira julafton hos mig nästa är jävlar kan de bli bättre de är nog första året på många år vi firar julafton tillsammans,ja de blir ju så när de är många som slås om just den dagen,,,,men nu ska jag börja planer för julen 2010 vore ju helt kanon med en gammaldax jul och hur får man till de tja de ska gå..

annars har julen varit som vanligt äta äta äta o prata med folk jo jag skaffa en annan bil på självaste julafton en audi så nu är cirkeln sluten heheh så nu ska ordningen vara tillbaka hoppas jag verkligen,
ja nu är de snart måndag o de är helt okej för min del eller joooo o snart är de den 1 januari o slut på allt gott men faktiskt ska de bli riktigt skönt för nu är man som ett kassaskåp heheh
ha de gott nu,,

ps.D du fr gärna ta med dig de du kokar ihop på julafton och glömt inte robbis hot pop eller va de hette de måste ju va med....tror de va vår familj som kom på att de ska va på julbordet hahahahah
jo om de fattas ett Å i bland så är de pga att mitt tangentbord är helt kast så man får bruka våld när Å:et ska dit alltsååå inget stav fel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar