söndag 13 december 2009

dop

men visst är de gulligt med dop ojoj alla platar så här o gullaj plutaj med den lille INTE JAG aldrig i livet skulle jag HA nu kan jag ju blåneka till den för ni va ju inte där och till er som VAR där så hade jag blåsor i munnen.

nej men min dotterson döptes i dag och de va en otroligt fin dag med alla kära o nära,vänner och lilla plutten som bara sov hela tiden jo till och med när vattnet kom på huvet,så när han blir stor blir de till o ta fram korten o visa DU ÄR DÖPT SILAS vi lovar,,,,,
de som glädje mig bland de mesta var att sigge o yvonne kom vilka underbara människor,,saknar dom otroligt mycke känns lite som morfar o mormor sen finns de ju dom som lovar o pratar om hur roligt de ska bli o komma bara dagen före sen orkar man inte sms o tala om att man inte kommer jävla looosers.men skitsamma trevligt var de och alla som betydde något var där,,silas pappa,farmor,farbror och kusin va oxå där jätte roligt ....så heter han silas erik david,,,,,
ja de va väl det om det,sen har man väl inget mer på hjärtat just för tillfället hmhm tror jag...
2 veckor till julafton vad säger man ,,,,

tänker bara äta o jäsa hela julen för ni läst min blogg vet ju mitt nyårslöfte suck vondas redan men kan andra kan jag,,då kanske jag startar en blogg till som heter HELVETETS VÄG TILL EN SNYGG KROPP den kommer då att följa min kamp i 10 år framåt och mina 2kg viktnedgång på dessa år,,,, fan man e ju inte ung längre att få en vacker kropp måste få ta tid,så inga misstag görs på vägen och så ska vi ju inte tala om alla återfall man får stup i kvarten så ja ,,,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar