torsdag 24 december 2009

en dag till

ville önska alla som läser min blogg en riktigt god julafton,,,,,igår vad min älsta dotter här med barn o man vi hade jätte mysigt men naturligtvis åt man så man nästan somna o slog pannan i bortet VARFÖR
fick jätte fina julklappar mhmh tänker inte tala om att jag gjorde bort mig så de s...

robbie bjöd på en maträtt som hette p??????? hot o jävlar så gott de va de vart inte mycke julmat utan vi satt o hävde i oss av de tack robbie de va inte sista gången ,,,,,,,
o sen lilla prinsessan hon hade in sånguppträdande för familjen och hon kommer att dyka upp i singen bee under hösten 2010 ...så håll utkick hahah,
nej snart kommer tomten hit så jag ska göra mig snygg han kanske är singel va vet man hahahhahah man får ta vad man får i den här åldern,,,skojar bara om tomten eller åldern ja de får ni gissa er till

GOD JUL PÅ ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar