tisdag 22 december 2009

dan före dan

ja ha då är de onsdag snart och i morgon firar vi första julen heheh då kommer mina barn hem med respektive och barnbarn ska jag va ärlig så är de mycke roligare o träffa barnbarnen nu för tiden nej skoja bara alltid lika roligt o träffa ALLA BARNA
de blir lite försmak av julen för sen firar jag o mina yngsta jul på julafton,,,,ja som sagt vi ska fan ta livet av allt va julglädje är i år,hehehheheh..
vad har jag gjort i dag PILLA NAVELN och planer för min viktminsktning se tidigare inlägg(hur man gör)nu läste jag i min dotters blogg att man inte ska säga försöka gå ner i vikt utan man ska säga SKA gå ner i vikt hahahah de har jag försökt och jag gick fan inte ner i vikt för de oppsssss de räcker inte med att säga man måste alltså även minska intag på mat o motionera.....fattade inte jag..MEN ALLTSÅ jag har en teori om detta motionerande hur många är det inte som dött i motionsspåret,maraton o liknande ja men de är farligt med motion de har jag alltid sagt..
nej nu ska jag ta en skinkmacka o gå o lägga mig tänkte faktiskt lägga in några dopkort oxå

natt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar