torsdag 17 december 2009

jahha så va de dax

tror ni inte jag glömt o blogga igen,,de är då själva fan de är alltid så,öppnar en blogg o man är så duktig 1 VECKA sen är de precis som man aldrig haft en blogg och jag ÄR INTE SENIL så de så,jag är i de övre tonåren o de är skillnad de ,måste ni hålla med om .
ja sedan sist har vi haft dop av SILAS ERIK DAVID ja o han sov ja,sen har de inte hänt mycket mitt liv har ju inte börjat rikitgt en då då är ju inte fyllda 40år om man ska gå efter ordspråket,,hahah
ja i morgon ska jag göra sala osäker ja ja jag e förberedd denna gång tagit fram stattskläderna ställt undan stövlarna så dom inte åker på av misstag,ställt fram väskan så nu jäklar kan inget gå fel eller nja vete fasiken de när jag är i farten de gäller julklappar o jag har så många bra ideer men sen verkar dom knasiga när man väl står där o ska handla o då kommer en annan ide upp som är bättre en stund suck,,, jultomten borde komma på nyårafton hur svårt kan de va o köpa lite kinapuffar jag bara undrar ,,,,,,kanske trasslar till de med,,o i år firar jag ju nyår på en BALKONG jissess vilket underbart liv man har hur va de dom sa i saltkråkan farbror melker 1 DAG I MITT LIV ELLER HUR VA DE..

singeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar