tisdag 8 december 2009

julklappar


alltså jag måste utröna detta med julklappar,de är ett fenomen i sig självft eller hur,visst tycker ni oxå de,VARFÖR..

jamen herregud,,,man köper julklappar och är själv otroligt förväntasfull herregud jag vet väl vad jag köpt,men iallafall jaha sen kommer nästa har ni hört de här förut:::ja vi ger inga över 18 i min familj VARFÖR,VARFÖR, så när man gammal vill man helt plötsligt inte ha presenter,VEM har bestämmt de då...jag vill ha julklappar o presenter o de skämms jag inte för ja inte behöver jag en ny bil eller så räcker med handskar,en blomma men ni måste hålla med att visst e de roligt med dessa prasslande papper o jag är över 18 och säkert fler med mig men de är fult att erkänna men aldrig jag tycker de är skitkul jag.


vad köper man till julklappar? MINA BARN får julklappar hela året i form av cyklar,mobiltelefoner,,,,ja tänk er tala om för dottern i feb att du får vänta på jultomten hahah de är några saker som är fel i texten här (enligt dottern) 1, hon tror inte på tomten, 2.vad ska jag ringa med bongotrummor kanske!!!! mmm sant så fram med plånboken och så tänker man fan oxå,.,.,.,.

så till julklapp är de bara strumpor och trosor kvar på listan för de vägrar dom köpa de kan vi få av tomten och ett grin på läpparna får man till svar mhmhm igen.


nej skit i önskelistorna och köp nått helt jäkla onödig och unna er en helt otroligt skön jul,,,,,de ska vi göra iallafall..


nyår tar vi närmare har lite funderingar kring de med


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar