måndag 7 december 2009

ja jag vet inte ja

nemen de gör jag inte heller.
min dag har varit bra men lite konstig,,,,städa,greja med granen,silas pappa var hit o hälsa på silas,,vilket är kanon så at han lär känna sin charmige son,,,,

jag vet inte om de tillhör åldern,ja då va vi där igen heheh men ja man blir klokare med åren de är faktiskt så vänta ni bara ni som fortfarande ligger runt 25 själv är jag 27,,,ja nog om detta
men man tänker annorlunda på saker som va viktiga förr är nu endast en larvig prick i almenackan,,och de är faktiskt ganska skönt att de blivit så,,,,,,

ja o så va vi på promenad i morse (ja nu här människan frisk)helt förvirrad av situationen,jag ute före 9 på morgonen helt sjukt,kan nån visa vägen hem,,,men iallafall vi tog en riktig lång tur och när vi kom hem fanns de varm glögg o lussekatter *ASG*jodå jag missade inte en enda av dom....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar