söndag 6 december 2009

vad har hänt i dag då

ja inte mycke inte eller jo jag har faktiskt gjort en sann reflektion när jag va yngre så fick jag alltid höra att livet började vi 40 år alltså har jag inte blivit 40 än för inte har då mitt liv börjat,man är som en gammal kärring me papiljotter i håret,
men nu så ska syrran o jag börja ta promenader,först nät hon sa de så tänkte jag att min syrra måste ha blivit bortförad av ET och här stod en utomjording men sen föll de mig in att herregud de är mitt kött o blod som pratar franska eller tyska,japanska o vi som aldrig varit för språk,vi har liksom haft nog med svenskan,ja iallafall av ren förvåning nickade jag o hörde mig själv säga:::självklart ska vi gå ut o gå men jissses vad har hänt med mig har hon hyptonoserat mig eller vad!!!!!!!!!men ja nu har man ju lovat o vad vet man de kanske blir nått som man blir van med haha nu skoja jag ALDRIG....men snälla ser ni 2 stycken förvirrade kärringar som går,le bara så där förstående så kan vi fortsätta snabbt hem till kaffe o kaka obppsss ja menar hälsodrycken
ha de gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar