måndag 21 december 2009

julklappar

ja jävlar i dag har man varit i stttttora stan västerås,,,,ja vi åkte bil men gått fortare med skridskor kan jag upplysa om men som sagt vi halkade dit och till min förvåning fick jag all handling gjord är fortrarande chockad hahahah.
ojojo nu är de bara o pilla navel fram till jul skööönt,mmm.
sen firar vi jul 23,24,25,26,28 jo men de är nog bara i min familj vi kommit på att ju längre man firar ju tråkigare blir julen o i år tänker vi fan ta dö på allt va julfirande är suck.....så nästa år kära vänner sitter vi på någon jävla varm ö o vinkar på julafton ni kan redan nu meddela er adress så vi vet vart vi skickar julkorten,,,,,
har märkt att de är några som följer min blogg skitkul verkligen man blir ju lite mhmh tja ni vet,,kan jag skriva nått intressant liksom finnissss hihi,
har ju försökt fått dit en sån där räknare men hur jag en gör så finner jag den inte så finns de någon som vet va den är kontakta mig,,,,,
ja nej annars gör jag inte mycke mer än planerar för mitt enorma projekt GUNILLAS VIKTNEDGÅNG o de krävs enorm planering kán jag lova ojoj upptar all min tid,,
ja sitt inte där som fågelholkar o tänker vad håller hon på med,jo jag måste ju lägga på ett lager så jag inte tunnar ur för snabbt,kaffebröd,mat,godis,julmat m,m,m,sånt tar mycke tid ojoj så man är smidig som ett kassaskåp suck men till sommarn så går man runt i stringbikini de ni hahahha
nej nu är de ett svanhopp ner i sängen ska lämna in min lilla bettan på lagning i morrn ska bli skönt o fått gjordt

sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar