onsdag 9 december 2009

sova vad är de

någon som vet,,
herregud man har så många tankar i huvet så man irrar bara omkring,,, känns de igen eller!!!varför gör jag så eller inte så,varför blev de då eller inte så,, ojojo tankarna bara virrvlar omkring och då helt utan förvarning så uteblir sömmnen va fan är john blund när man behöver honom,de är en coool kille.
jag fråga min son i dag va han gjorde o fick till svar att han cilla men jissses va betyder de,,,är mycke på FB hah lite förkortningar kan man ju jo iallafall och ennu en fundering!! finns de en ordbok för oss gammlingar med forkortningar som alla unga kör med så man hänger med i snacket liksom,dåba,elle,och allt va de står o sen en sak till ,, snacka om alla(:) (;) (P) (D) va fan är de herrgud de tar ju en halv dag o lista ut va dom skriver,ja de kan ju inte va svårt o klara svenskakurserna nu ,cilla,dåba,typ,(:),(;) (-) osså,elle,osv tom jag skulle fixa det..

och sen är de en annan sak som gnagger mig som jag inte kan släppa o de är 2 kärringar på hallonet i sura,jävlar blir så förbannad bara jag tänker på dom,,igentligen är dom inte ens värda mina tankar men nej så fan att dom ska få komma undan med de dom gjort mig o andra,marita och maria där är alla getter på bete,hissen går inte enda upp,lyset är tänt ingen hemma,,,ja kalla de va ni vill jävla looosssers,usch.
jag kommer i sinom tid berätta hela historien,, looovar
nej nu ska morsan cilla lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar