tisdag 9 mars 2010

visst skulle man

de här med namn i bloogar är ju på gott och ont mycke missförstånd osv vad gör man åt saken jag menar man bloggar väl för att berätta något och då helst med en bit sanning i eller,,,och iblande gäller de personer och ops inga namn konstigt,,,

som vanligt hade jag planerat massor i går men hade bitit av en tand för några månader sedan och tyckte att de skulle säkert läka själv heh men ops o fan den sprack i lördags så tja jag fick en akuttid kl 10 i går ja inga problem for dit med tanken att göra en massa när jag kom hem,,,
satt mig i den härliga stolen hmhm o upp med käften jo klart va att den ska ut jo men herregud de behöver man ju inte va smart för o fatta liksom,,fram med tång o annat ospecificerade föremål o in i käften HAHAH den satt fast fattar ni FAST,,hon fick börja hugga bort bitvis jisssses vilken smärta,,,MEN med den tur man har så får hon inte bort sista biten nej men varför skulle de funka, så nu går jag på pencillin och ska operera bort den på måndag,,o vad ska jag göra på måndag då jo jag ska börja flytta suckkkkkkkkkk
hur mycket fick jag gjort i går då fy fasiken ingenting och 1500kr fattigare

av de här har jag kommit fram till att jag ska inte planera ett jävla dugg och löständer är en bra uppfinning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar