torsdag 4 mars 2010




jaha då hade man glömt bloggen ett ta igen då,men nu så är jag här igen..
nu stampar jag ner bägge fötterna i backen och säger med stor stil GE FAN I MITT LIV
OCH GÅ INTE BAKOM RYGGEN PÅ MIG,jag är 45 år och varese folk tycker så eller inte kan jag ta hand om mig själv de ska ni ha jävligt klart för er..
de få gånger jag behövt hjälp så har ni dragit värre en en avlöning men sen jävlar passar de o tissla o tassla bakom min rygg,sköt era egna grejer först o sätter er inte på någon pedistal o sköt andras liv,,,,,,för helevet gud så förbannad jag blir.

vad är de som gör att vissa tror mer om sig än verkligheten sjukt men sant...
men nu är de som de är och kan man inte uppmutra och visa uppskattning så kan man hålla sig hemma,,,,
de är av misstagen man lär sig VISSA
o natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar