tisdag 23 november 2010

fejjjan

vem av er vet inte vad fejan är..läser alltid min dotters blogg dom e bara för roliga o hon skriver så man kan skratta sig fördärvad men NU har hon börjat diskutera fejan herrgud hur många gånger har man inte fundrat på om man inte hade något liv före fejan och de kan jag på de bestämmdaste säga NEJ DE HADE JAG INTE
hur kul är de o sitta o googla över värdsliga ting när man kan gå in på fejan o få reda på vad grannen käka till frukost de är saker värda att veta de.googla recept men herregud hur kul är det,vad ska man med INTERNET OM INTE FEJAN FANNS jag bara frågar,,,
läsa mail ja jo de klart men hur många mail får man då skulle de räcka med att låna dator 1 ggr i månaden nej tacka vet ja fejan där finns all information man behöver veta,ja tex innan jag ringer någon o frågar om hon bjuder på kaff går jag in på fejan o kollar vad hon ska göra ,,ja är hon borta ja då spar jag ett telefonsamtal,chatten använder man i stället för telefon jamen hur bra är inte de....
de enda nackdelen jag ser är att man blir så förbannade rädd när man hör röster man tror dom är i huvet för nu pratar man via fejena o chatten eller msn.de kan vara lite problem
tänker sjävla hehe någon ringer dig o frågar en sak o du svara vi tar de på fejan eller sms hemska tanke de har man ju faktiskt sagt jag messar dig det hmhmhmh
nej jag Står fast FEJAN HERE A AM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar