lördag 6 februari 2010

olika minnen

ja nu är jag här igen hahahh..
har haft lite för mig eller ärligt började jag glömma bort o blogga igen suck men nu så är jag på rätt spår..

under några dagar har jag hamnat i olika situationer där de förflutna diskuterats och de slår mig gång på gång att 2 personer som varit tillsammans och upplevt samma sak sammtidigt minns de olika o då menar jag helt olika,,,,jag har varit och är väldigt duktig med att notera saker varje dag,,inte dagbok direkt men stolpar och de viktigaste skriver jag ner i agendan varje dag,så kag kan ju gå tillbaka o titta.
de är ju ganska kusligt då man sitter o pratar o personen sitter o berätta om en händelse där personen även inkluderar dig och du fattar inget du känner inte ens igen händelsen.du ja kan säga att man tror man fått en mindre hjärnblödning eller blivit totalt veck,,,,,,jamen de är ruggit,och så går man tillbaka till den agendan o slår upp jo visst något uns finns ju men annars helt olikt.
då till min fråga VEMS SANNING GÄLLER är de så att bägges uppfatningar gäller eller ska man bara skita i de o gå vidare... på tal om de

så flyttas de 15 mars till nya hemmet tack för de verkligen,,men före de ska jag på begravning då papa gick bort för några veckor sedan,,,,ja de är mycket nu som vanligt de avlöser varann,kanske borde bli nått roligt nu eller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar