måndag 8 februari 2010

hohoho

här är jag sant eller falskt inte fasiken vet jag,ja i dag då tog jag tag i förrådet och mitt förråd gjorde själ för namnet kan jag säg jisssses tänk att man kan få plats med så mycke skit på en o samma plats,suck hur i all världen har de kommit dit,måste va nån som bara kastat in saker o slängt igen dörren och de är INTE JAG ALDRIG,men hahah jag har kastat som en tok i dag o hela tiden står o mummla:::: för att få plats med de nya måste de gammla ut.
så nu jävlar har jag plats för de nya men de har inte E kan jag säga han hämta mitt gammla så jag kan ha gott sammvete att jag inte kastat hela saker hahah ja ja kalla mig smart bara heheh.
ja sen va de bara upp o irra omkring bland kartonger o svära att man inte kommer fram,o sen försöka städa jamen snälla hur fasiken ska de gå till man står o fjuttar med dammsugarn o ser dum ut eller ja dummaren heh..
nej nu ska jag sova eller iallafall lägga mig o vända o vrida på mig o sucka imorrn är en ny dag o nya underbara utmaningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar