onsdag 10 februari 2010

hallåååå böje-hallååååå kaj

tjosan o hej ohopp de är såååå tråkigt må ni tro jag är liksom mellan 2 lägenheter och de är helt värdelöst,,,vill inte städa nej men jag ska ju flytta OM 1 MÅNAD jisssesss,,,,de går så långsamt ¨så man kan bli tokig____are.
men jag går här o trallar o grejar ja,,
ja den 17 feb är de dax o ta adjö av pappa o de känns helt okej ja menar vi har ju aldrig varit tajta så vi har ju liksom skött oss sjävla vi,,,
men fick iallafall en härlig sak till att berätta som jag inte får berätta men gär de endå jag ska bli mormor igen i aug,,så himla roligt snart har jag 3 barnbarn o riktiga charmtroll helt underbart kanon heheh.
nej nu ska jag sova nhnh har faktiskt nästan bara gjort de in dag faktiskt uschhhhhhhh,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar